Sudija NIJE pogrešio, evo i dokaza! Mađari su napravili samo jednu, a ne 3 greške

Sudija nije pogrešio kod isključivanja Vidala – Samo Ronaldov gol za 2:2 nije ispravan, sve ostalo…
Težak zadatak bio je pred mađarskim sudijom Viktorom Kasaijem i njegovim timom, neposredno pre revanš meča četvrtfinala Lige šampiona između Reala i Bajerna.
Da je tako govori i situacija posle utakmice kada je po njemu osuto drvlje i kamenje zbog navodnih grešaka koje je počinio na terenu.
Na ”dušu” mu se stavljaju tri, ali je, čini se, prava istina da su Mađari pogrešili samo jedanput.
CRVENI KARTON ZA VIDALA
Društvene mreže su prepune komentara da u 84. minutu nije bilo elemenata za drugi žuti, odnosno crveni karton za Čileanca. Što od strane navijača, što od strane nekadašnjih fudbalera.
Međutim, Kasai ovde nije pogrešio i postupio je po svim fudbalskim pravilima. Možda Vidal jeste desnom nogom izbio loptu, ali je sekund, dva kasnije levom udario protivnika i sprečio ga da krene napred.

Prema svim fudbalskim pravilima – ovo je bio žuti karton! Da ga nije pokazao, Kasai bi bio kažnjen.
S obzirom na to da je Čileanac već imao jedan, put u svlačionicu je bio neminovan.
OFSAJD RONALDA KOD GOLA ZA 2:2
Printskrin: TwitterPrintskrin: Twitter
E, ovde je pomoći sudija apsolutno pogrešio. U trenutku kada je izveden slobodan udarac, Ronaldo se nalazio u ofsajdu.
Portugalac je postigao pogodak i izjednačio rezultat na 2:2. Posle toga, sve je bilo lakše za domaći tim.

DA LI JE BIO OFSAJD KOD TREĆEG GOLA REALA?
Gosti su se žalili i zbog trećeg gola koji je Kristijano Ronaldo postigao, tvrdeći da je Portugalac bio u ofsajdu prilikom asistencije marsela.
Ovo je jedna veoma specifična situacija posle koje je, ipak, postignut, regularan gol.
Ronaldo je bio u liniji lopte koju mu je Brazilac uputio, što dokazuje i ova fotografija ispod. Pomenimo samo to da se ruke ne računaju kod ofsajda.
Printskrin: Youtube/ArenaSportPrintskrin: Youtube/ArenaSport
Problem kod ove situacije jeste položaj sudije koji nije bio na svom mestu.
On je svakako pogrešio što je zastao nekoliko koraka, ali je imao veliku sreću da povreda igre nije postojala.
Izvor i foto Telegraf (M.M.)

Započnite diskusiju

Ostavi komentar