Trening i seks: Previše slično i dobro za vaše telo!

0
140

PIŠE: ALEKSANDRA STOJANOVIĆ

Svi se pitate koja može biti sličnost između seksa i treninga – to su 2 različite aktivnosti?!

Za trening ti ne treba partner, a za seks, naravno – treba 1 ili više njih, naravno, ko šta voli…

I jedna i druga aktivnost spadaju u fizički naporne, a i po Golemanu, aktivnosti kada smo zaista fokusirani na ono što radimo, to je stanje kada nam misli ne lutaju i kada uživamo. Parafrazirano iz knjige “Fokusiranost”, Danijela Golemana, a o tome će biti više detalja u narednim tekstovima.

I jedna i druga aktivnost zahtevaju naprezanje mišiča, moždanu aktivnost, fokusiranost a krajnji cilj je opuštenost celog tela i izbacivanje napetosti  iz organizma. Naravno, to nije jedini cilj tih aktivnosti, ali nije ni sporedan, a ni manje bitan.

Kod napornog treninga, pogotovo borilačkih veština, plesa, malo bržeg trčanja, rada s tegovima i svih onih treninga koji su naporniji, koji angažuju celo telo, koji se rade bez pauze, kada zaista osećate da vas obuzima znoj, ali ne prestajete da se smešite, ma koliko bilo teško ili bolno. Isto tako i seks bez pauze, mešavina jačeg i sporijeg tempa takođe produkuje hormone sreće-serotonin, oksitocin, endorfin, ponekad i malo adrenalina, kao i trening. Svi ti kokteli sreće utiču na kožu, kosu, nokte, telo, raspoloženje, smanjuju bore, anksioznost, stres, depresiju, neraspoloženje i čine nas blistavim i srećnim!

Iskrena da budem, sve to stvara pozitivnu zavisnost! Onu, poput potrebe za brzinom, za adrenalinom, gde ti psiha i telo traže još, kada želiš da to sve bude bolje, jače, brže, teže… Kada dostižeš cilj i hoćeš sve to iznova i iznova… I adrenalin kod borilackih sportova, i kod brze vožnje i kod dobrog seksa treba da budu u granici sigurnosti- kod tih sportova postoje makar štitnici za zube, kod brze vožnje dobre kočnice i gume, a kod seksa prezervativi.

Ništa od ovoga ne bi bilo dobro i zdravo ako mogu da postoje izrazito negativne posledice- poput smrti, invaliditeta, neželjene trudnoće i polnih bolesti. Samim tim ako postoji preeeeeveliki rizik, uživanje neće biti potpuno, a to nije poenta.

Poenta jeste napregnuti se, preći svoje granice, istraživati nove, i kod seksa i kod treninga stalno menjati nešto- od vežbi, pa do poza, kako bi bilo zanimljivo i teloi  psiha pozitivno reagovali na to. Pisala sam o vežbama za bolji seks i smatram da svi treba da ih rade, jer su bitne i za zdravlje. Seks ne treba zanemariti u svakodnevnom životu! Bitan je za psihu, za sreću, za koncentraciju, za izgled, raspoloženje, a isto važi i za trening. Najbolje bi bilo ukombinovati ih jako često mesečno, sve zavisi od potreba i mogućnosti, naravno! Taj spoj dobrog treninga i seksa zaista podmlađuju iznutra i spolja!

Priuštite sebi to što vas čini srećnim! Preznojavanje kod obe aktivnosti samo može biti jako pozitivno i zdravo! Izbacićete toksine i stres iz organizma i nećete prestati da se smešite!

Poradite na svom zdravlju i sreći! Kada ste vi srećni i zadovoljni, bićete i zdraviji, biće i vaš partner, oboje ćete brinuti i o svom zdravlju i o estetici i eto dobitne kombinacije! Uz to ćete imati i bolju kondiciju, zdravije životne navike, bićete povezaniji…

Uživajte!

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here